Con la tecnología de Blogger.

11/10/07

Teatre-forum a càrrec de Forn de teatre Pa'tothom


El primer dia de les jornades del Laboratori Antiracista, divendres 19 d'octubre, a les 22.00h, la companyia "Forn de Teatre Pa'tothom" presentarà l'obra "Amina busca feina", dirigida per Jordi Forcadas, i interpretada per la família El Hilali.

El primer día de las jornada del Laboratorio Antirracista, el viernes 19 de octubre, a las 22.00h, la compañía "Forn de Teatre Pa'tothom" presentará la obra "Amina busca feina", dirigida por Jordi Forcadas, y interpretada por la familia El Hilali.


Sinopsi de l'obra

Una dona marroquí que es troba a Barcelona fa una periple per a diferents institucions per a obrir-se un camí dins del món laboral, deixant en evidència les dificultats en que es troben persones com ella i les institucions que volen ajudar en aquest aspecte. També quedar clar que la situació és universal i que no és qüestió de nacionalitats, sinó d’una estructura social que exclou a certes capes socials.

Sinopsis de la obra

Una mujer marroquí que se encuentra en Barcelona hace un periplo por diferentes instituciones para abrirse camino en el mundo laboral, dejando en evidencia las dificultades con las que se topan las personas como ella, y las instituciones que quieren ayudar en este aspecto. También queda claro que la situación es universal, y que no es cuestión de nacionalidades, sino de una estructura social que excluye a ciertas capas sociales.






0 comentarios:

Seguidors i seguidores

Traductora

  ©Template by Dicas Blogger.